Логопедичну підтримку учням з особливими потребами надає команда вчителів - логопедів, творчих, відданих своїй справі фахівців:

  • Степанова Ірина Євгеніївна - вчитель-методист, спеціаліст вищої категорії,стаж роботи 44 роки;
  • Савіна Олена Іванівна - старший вчитель, спеціаліст вищої категорії, стаж роботи 20 років;
  • Снігур Анна Анатоліївна - спеціаліст II-ї категорії, стаж роботи 6 років;
  • Кадлубовська Олена Євгеніївна - вчитель - логопед, спеціаліст;
  • Федченко Ірина Владиславівна - вчилель - логопед, спеціаліст;
  • Груленко Євгенія Володимирівна - магістрантка Інституту корекційної педагогіки та психології НПУ ім. М.П. Драгоманова.

/Files/images/logopedi/iSs8SDg-q4c.jpg/Files/images/logopedi/P1300687.jpg/Files/images/logopedi/mI5wrAxw8DQ.jpg


Вчителі - логопеди надають наступні освітні послуги:

  • проведення логопедичної діагностики;
  • забезпечення корекції вад усного та писемного мовлення;
  • надання консультацій батькам;
  • надання консультацій педагогам школи.

З учнями, що мають розлади мовлення проводяться переважно індивідуальні заняття 2-3 рази на тиждень.

/Files/images/logopedi/DSC_2304.JPG/Files/images/logopedi/DSC09968.JPG/Files/images/logopedi/DSC08301.JPG


Використовуються логопедичні технології:

  • логопедичний масаж;
  • розвиток мовного дихання;
  • розвиток сили та висоти голосу;
  • нормалізація темпоритмічної сторони мовлення;
  • розвиток інтонаційної виразності мови;
  • розвиток артикуляційної моторики;
  • формування правильної артикуляції звуків;
  • розвиток та вдосконалення загальної та дрібної моторики;
  • розвиток фонематичної сторони мовлення;
  • формування та розвиток лексико-граматичної сторони мови;
  • розвиток звязного мовлення та комунікатичності.
/Files/images/logopedi/DSC09932.JPG/Files/images/logopedi/DSC08356.JPG/Files/images/logopedi/DSC_2339.JPG/Files/images/logopedi/DSC09942.JPG/Files/images/logopedi/DSC09946.JPG/Files/images/logopedi/DSC_2357.JPG

Особливості логопедичної роботи з учнями інклюзивних класів:

  • практично половина обстежених учнів мають ускладнений (комплексний) характер мовленнєвих порушень;
  • у дітей із ДЦП безпосередньо логопедичний аспект роботи неможливий без виправлення рухових порушень;
  • обов'язково потрібно враховувати стан інтелекту, зорового та слухового сприймання, зорової та моторної координації;
  • необхідно розробляти індивідуальні схеми розвитку і план роботи для кожної окремо взятої дитини;
  • логопедична робота є складною і довготривалою.
/Files/images/logopedi/DSC09890.JPG/Files/images/logopedi/DSC09884.JPG /Files/images/logopedi/DSC09874.JPG

Фактори успішності логопедичної корекції

Успішність логопедичної корекції залежить не тільки від рівня професійної майстерності вчителів - логопедів та їх командної взаємодії з іншими педагогами та фахівцями школи. Слід пам'ятати, що не менш важливими факторами являються сформованість мотивації і готовність подолати вади мовлення, а також тісна співпраця батьків з вчителями - логопедами.

/Files/images/logopedi/5whU9z5sAds[1].jpg/Files/images/logopedi/DSC09911.JPG/Files/images/logopedi/G5Q52rMYb6k.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 75

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.