Готуємось до 1 вересня

Вітаємо, колеги!

Вже наступного тижня в умовах карантину стартує навчання у школах, тому сьогоднішню розсилку ми присвятили виключно темі 1 вересня.

У ній ви знайдете інформацію про матеріали для інтерактивного уроку про COVID-19 до 1 вересня, актуальні вимоги щодо навчання в умовах карантину, старт онлайн-курсу для вчителів і директорів шкіл, а також анонси важливих документів.

ІНТЕРАКТИВНИЙ УРОК ПРО COVID-19 ДО 1 ВЕРЕСНЯ

1 вересня важливо присвятити перший урок правилам безпечного навчання під час карантину. Для проведення інтерактивного уроку рекомендуємо педагогам скористатись підготовленими матеріалами та планом.

Матеріали допоможуть:

  • пояснити учням нові правила поведінки під час навчання в умовах карантину,
  • розвінчати міфи щодо COVID-19,
  • ознайомити з правилами респіраторної гігієни,
  • проінформувати про психологічну допомогу в разі тривожного стану через пандемію, ознайомити з алгоритмом дій.

Комплекти матеріалівмістять:

  • презентації до уроку та вікторин
  • матеріали для інтерактивних занять
  • план уроку з описом активностей
  • рекомендації для вчителів

Матеріали для 1-4 класів завантажуйте за цим посиланням.

Матеріали для 5-11 класів – за цим посиланням.

Урок розроблено ГС "Освіторія"в рамках кампанії "Школо, ми готові", яку реалізує ЮНІСЕФ Україна у співпраці з Міністерством освіти і науки.

НАВЧАННЯ В УМОВАХ КАРАНТИНУ: АКТУАЛЬНІ ВИМОГИ МОЗ

Оновлено вимоги до протиепідемічних заходів у закладах освіти на період карантину.Основну інформацію про них можна прочитатиу цьому матеріалі МОН, а ознайомитись повністю –за цим посиланням.

Коротко про ключові вимоги:

  • вхід до закладу – лише у масці або респіраторі;
  • під час занять маски і респіратори можна не використовувати, натомість їх використання є обов’язковим під час пересування приміщеннями закладу;
  • для учнів 1-4 класів вхід до закладу та пересування приміщеннями можливі без маски або респіратора;
  • перед заняттямипедагоги мають опитувати учнівщодо самопочуття та наявності симптомів COVID-19; якщо виявлено ознаки респіраторної хвороби, учень має бути тимчасово ізольований у спеціальному приміщенні закладу, після чого про випадок інформують батьків або законних представників і приймається рішення про направлення учня до закладу охорони здоров’я;
  • у разі підтвердження хвороби COVID-19 в одного з учнів, усі інші учні відповідного класуповинні піти на самоізоляцію;
  • у школах необхідно створити безпечні умови для навчання: організувати місця для обробки рук антисептиками, централізований збір використаних масок і рукавичок, очищати та дезінфікувати поверхні, провітрювати приміщення тощо;
  • обмежити проведення масових заходів (нарад, зборів) у закритих приміщеннях;
  • мінімізувати пересування здобувачів між кабінетами і аудиторіями;
  • не дозволяється організація харчування за типом “шведського столу” і самообслуговування, а також робота питних фонтанчиків.

НОВІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ВІД МОН – НЕЗАБАРОМ

Міністерство вже фіналізує оновлені рекомендації для шкіл стосовно організації навчального процесу, відвідування закладів у період карантину та заходів безпеки в умовах пандемії.

Крім того, для керівників закладівзагальної середньої освіти МОН розробляє спеціальний алгоритм дій у надзвичайній ситуації, пов’язаній з пандемією COVID-19.

Ці документи буде оприлюднено найближчим часом. Щоб не пропустити їх, слідкуйте за оновленнями на офіційних ресурсах Міністерства:

  • сайті,
  • сторінці у Facebook,
  • Telegram-каналі.

НОВІ МАТЕРІАЛИ НА САЙТІ MON-COVID19.INFO

З 1 вересня на сайтіmon-covid19.info, на якому збирається основна інформація про зміни в освіті через карантин, з’являться нові актуальні матеріали, зокрема –щодо навчальногороку2020/2021.

Змінам, які торкнулись шкіл, на сайті присвячено окремий розділ –він буде доступнийза цим посиланням.

Слідкуйте за оновленнями!

СТАРТУВАВ ОНЛАЙН-КУРС ПРО ДИСТАНЦІЙНЕ ТА ЗМІШАНЕ НАВЧАННЯ

У вівторок, 25 серпня, стартував онлайн-курс про дистанційне та змішане навчання для педагогів і керівників шкіл та профтехів.

Перший модуль розраховано на освітян якзакладів загальної середньої, так іпрофесійно-технічноїосвіти. Він вже доступний запосиланнямі розкриває такі теми:

  • дистанційне навчання: відмінності між його різновидами, порівняння з очним навчанням, переваги та недоліки, що потрібно для його організації вчителям та учням;
  • змішане навчання: його моделі та компоненти, переваги для педагога, перші кроки при впровадженні.

Модуль також містить добірку електронних освітніх ресурсів для дистанційного та змішаного навчання, інтерактивні вправи, опис успішних кейсів у школах світу, а також розроблені алгоритми, які допоможуть педагогам користуватись сервісами Moodle, Google Classroom, ClassDojo, Classtime, LearningApps.org. Наприкінці модуля учасники пройдуть підсумковий тест.

Наступний модуль – про організацію дистанційного та змішаного навчання у школі – з’явиться у доступі вже 1 вересня.

Курс розроблений МОН спільно зі студією онлайн-освіти EdEra за підтримки Швейцарії в рамках Швейцарсько-українського проєкту DECIDE –“Децентралізація для розвитку демократичної освіти”, який впроваджується Консорціумом ГО“DOCCU - Розвиток громадянських компетентностей в Україні”та Цюріхського педагогічного університету (PH Zurich, Швейцарія).

З любов'ю
команда Міністерства освіти і науки України

Вкладення
Кiлькiсть переглядiв: 108

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.