Борковська Яніна Едуардівна – здобула освіту практичного психолога у Київському Національному Лінгвістичному Університеті. Пройшла 2-річну освітню програму «Психологічна допомога дітям та підліткам».
Заярнюк Вікторія Олександрівна – закінчила Київський Педагогічний Університет ім. Драгоманова за спеціальністю «Спеціальна психологія». Пройшла навчання за програмою навчального тренінгу «Щаслива родина». Стаж роботи 4 роки.
Фарафонов Іван Євгенович – Академія Муніципального Управління, бакалаврат «практична психологія»; КНУ ім. Грінченка, магістратура «Психологія». Стаж роботи 2,5 роки.
Основні напрямки роботи психологічної служби
Психологічна служба в школі представлена 3 психологами, що працюють за наступними напрямками:
І. Психодіагностичний напрямок
Діагностика учнів здійснюється протягом року. Особлива увага приділяється адаптації учнів перших та п’ятих класів, профорієнтації дев’ятих та одинадцятих класів, виявленню обдарованих дітей та ін.
Методи: тестування, анкетування, опитування, спостереження.
ІІ. Консультаційна робота
Консультування батьків, вчителів та учнів охоплює наступні питання:
· Адаптація дитини до шкільного життя
· Успішність навчання
· Проблеми підліткового віку
· Труднощі у спілкуванні з однолітками
· Складнощі та непорозуміння у сім’ї
Методи: індивідуальні бесіди, підтримка, пошук оптимальних умов для розв’язання проблемних ситуацій.
ІІІ. Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота
Корекційно-відновлювана та розвивальна робота направлена на розвиток пам’яті, уваги, мислення, сприймання, уяви, дрібної моторики.
Методи: індивідуальна і групова робота з учнями за корекційно- розвивальними програми, вправи, ігри, тренінги, спільні справи.
З метою підвищення ефективності розвивальні заняття проводяться в маленьких групах (4-5 чоловік).
ІV.Психологічна просвіта
Метою психологічної просвіти є попередження наростання небажаних психологічних наслідків у розвитку дитини; формування навичок здорового способу життя учнів; захист психічного здоров’я всіх учасників навчально-виховного процесу.
Методи: роз’яснювальні бесіди, години спілкування, перегляд відеофільмів, дискусії, круглі столи.
Коментарi