Повернутися до звичайного режиму

Борковська Яніна Едуардівна – здобула освіту практичного психолога у Київському Національному Лінгвістичному Університеті. Пройшла 2-річну освітню програму «Психологічна допомога дітям та підліткам».

Заярнюк Вікторія Олександрівна – закінчила Київський Педагогічний Університет ім. Драгоманова за спеціальністю «Спеціальна психологія». Пройшла навчання за програмою навчального тренінгу «Щаслива родина». Стаж роботи 4 роки.

Фарафонов Іван Євгенович – Академія Муніципального Управління, бакалаврат «практична психологія»; КНУ ім. Грінченка, магістратура «Психологія». Стаж роботи 2,5 роки.

Основні напрямки роботи психологічної служби

Психологічна служба в школі представлена 3 психологами, що працюють за наступними напрямками:

І. Психодіагностичний напрямок

Діагностика учнів здійснюється протягом року. Особлива увага приділяється адаптації учнів перших та п’ятих класів, профорієнтації дев’ятих та одинадцятих класів, виявленню обдарованих дітей та ін.

Методи: тестування, анкетування, опитування, спостереження.

ІІ. Консультаційна робота

Консультування батьків, вчителів та учнів охоплює наступні питання:

· Адаптація дитини до шкільного життя

· Успішність навчання

· Проблеми підліткового віку

· Труднощі у спілкуванні з однолітками

· Складнощі та непорозуміння у сім’ї

Методи: індивідуальні бесіди, підтримка, пошук оптимальних умов для розв’язання проблемних ситуацій.

ІІІ. Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота

Корекційно-відновлювана та розвивальна робота направлена на розвиток пам’яті, уваги, мислення, сприймання, уяви, дрібної моторики.

Методи: індивідуальна і групова робота з учнями за корекційно- розвивальними програми, вправи, ігри, тренінги, спільні справи.

З метою підвищення ефективності розвивальні заняття проводяться в маленьких групах (4-5 чоловік).

ІV.Психологічна просвіта

Метою психологічної просвіти є попередження наростання небажаних психологічних наслідків у розвитку дитини; формування навичок здорового способу життя учнів; захист психічного здоров’я всіх учасників навчально-виховного процесу.

Методи: роз’яснювальні бесіди, години спілкування, перегляд відеофільмів, дискусії, круглі столи.


/Files/images/psihologi/DSC03841.JPG/Files/images/psihologi/DSC03843.JPG/Files/images/psihologi/IMG_0113.JPG/Files/images/psihologi/IMG_0203.JPG/Files/images/psihologi/IMG_0273.JPG/Files/images/psihologi/IMG_0937.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 1362

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.